Jerzy
Administrator
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 21:29, 15 Wrz 2009 Temat postu: Esaul (2) - Cursed Reaction |
|
|
Ave!
Jak widzicie Esaul doczekał się kontynuacji ( po 2 latach ) .
Pełna nazwa gry to : Esaul - Cursed Reaction co w wolnym tłumaczeniu znaczy : Esaul - Przeklęta Reakcja.
Dlaczego Cursed Reaction? Otóż jest to nazwa czaru, który został rzucony przez arcymaga "Metaeksa" na świat Esaul przez co zostały przyzwane do życia istoty, które wcale nie powinny się poruszać po świecie.
Metaeks będzie również ostatnim i najsilniejszym "Bossem" w grze.
No dobra Cursed Reaction mamy wyjaśnione...więc czemu Esaul?
Ponieważ Esaul to jest nazwa legendarnego topora, którego pochodzenia nikt nie zna. ( i nie znają również miejsca gdzie się znajduje. )
No dobra przejdźmy do rzeczy...
Co gra oferuje?
A więc tak :
Wbijanie poziomów, zdobywanie doświadczenia i zbieranie przedmiotów ( to chyba jak w każdej grze MMORPG )
System Gildi oraz Drużyn ( jak większość gier tego typu )
Dosyć nietypowy system zadań (Questów)
Zadania drużynowe ( tzw. Party Questy )
Multum przedmiotów oraz lokacji ( mwhahaha ;D )
Częste "Eventy" (Typu: Ultra lvl up 20-30 )
Bieganie za pomocą klawisza Shift ( hit, co nie? )
Real time battle czyli: walka w czasie rzeczywistym.
Prywatne wiadomości ( tzw. Whisper )
I jeszcze pare innych o, których pewnie zapomniałem
Oczywiście co jakiś czas będą Update'y, które będą dodawać jakieś nowe możliwości do gry np. Bank, Sklepy graczy itd. itp. etc.
Na razie gra jest w fazie "In Development" czyli jest w dopiero tworzona.
Jest już pierwsza mapka przedstawiająca początkowe miasteczko "Torkuet town"
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mamy w grze jak na razie za wiele, ale wszystko z czasem spokojnie wkońcu się doczekacie !
Pozdrawiam.
P.S. O Wszystkich nowych wprowadzonych rzeczach będę was informował w tym temacie edytując ten post.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jerzy dnia Wto 21:31, 15 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|